فردا
سلام.
فردا،فردا،فردا...
از وقتی خوشم گفت فردا بچه مردم میاد دنبالت بیای قله غمم گرفته.
دلیل برای غم زیاد دارم که به خود بچه مردم گفتم.
یکیش نتونستن برقراری ارتباط با غریبه هاست.
فکر کنید من تنها،پیش جاری،برادر شوهرا ،خوش،همسایه هاشون...
من توی این دو سه روز جو ن میدم...
به مامانم میگم بچه هاشون رو بذارن جام خودشون برن.ارتباط برقرار کردن با بچه ها خیلی راحت تره.
.حد اقل چرت و پرت گفت نمیگن بی عقله.
ما خودمون زیاد ب. عروسا گفتیم بی عقل.
میترسم و استرس دارم.
نتونستم بچه مردم رو راضی کنم نرم.
راست میگن بلاخره باید رو بت رو بشم باهاشون و عادت کنم بهشون.
+کیه که دوشب داره آرشیوم رو میخونه؟؟
+ستایش فصل قبل ابرو نداشت الان جوون شده.آقا این قاب سایه کرده.
پیرزن و چه به این کارا؟؟؟؟
#287
من امینم...
سلام.
محمدامین شون امشب اومدن و تا پنجشنبه جمعه هستن.
محمد امین طفلی خواهر برادر نداره،دوستم نداره اینطوری که هر روز باهاش بازی کنه.
تنها رفیقاش مامانش و شبکه پویاست.به قول خودش تلویزیئون شبكه پوئا.
بعد اینجا که میاد توپش رو برمیداره میره کوچه تنگی کنار خونمون. کی؟وقتی صداشون رو از پنجره اتاق میشنوه میگه دوستام اومدن.
دوتا بچه عرب زبون جنوبی هستن اونادوستت باهاش
سنشونم کم نیست.
اون وقتی داشتیم میومدیم بچه های کوچولو توی راه بدو بدو میکردن اینم میرفت دنبالشون .میگفتیم بیا بریم میگفت نه دوستامن.
هر بچه ای رو دوست خودش میدونه میره جلو میگه من امینم.
دلم براش میسوزه اینکه بعضیها دوسال پشت سر هم بچه میارن خیلی خوبه.
کار خوب رو اونا میکنن.
اینا رو مسخره نکنید،سرزنش نکنید، اذیت نکنید.