اپراتور شرکت برق

سلام. ديروز يه خانوم اپراتوره زنگ زده ميگه:همشهري عزيز!از ساعت ١٢تا١٨ساعت اوج مصرفه.ماشين لباسشويي و جارو برقي و اتو نکشيد.کولرتونم رو دور کند بذاريد.دماي خونتون کم کم ٢۵درجه سانتيگراد باشه. حالا ما وقتي ميخوابيم بيدار ميشيم بالشتمون خيسه،خيس اشک نه خيس عرق. اصلادماي٢۵ درجه چه شکليه؟؟ ما هميشه کم کم با کولر دماي خونمون١٨درجست.البته به اضافه ده.بدون کولر ٣٠به بالاست. کاش زنگ نميزدي خانومه!حالا ما بايد يه کولر ديگه جور کنيم که دما٢۵درجه شه.

فووووووووت

سلام.

بعضی وبلاگا دیر میان.مثل وب قبلی مینا جون و وب خودم.

بعضیا زود میاد نوشته هاش ولی میری کلی چیزی مینویسی توی نظرات کده نمیاد.مثل وب ریحون جون.

بعضیا هم صفحه کامل میاد باید کلی تلاش کنی که بره بالا پایین.مثل وب نیوشا جون.

بعضیا نوشته زود میاد نظرات زود میاد کده هم میاد ولی نظر میدی برمیگرده قسمت وب دوستان.مثل وب یاسی.

بعضیا هم خوبن زودی میان زودیم میشه نظر داد.همونجاهم میمونه.

ولی میام میخونمتون.

+آخ که کیفی میده عکسای قدیمتو ببینی.اصلا همه خاطرات میاد جلو چشمت.

من امروز کیف کردم.اصلا تکون نخوردم.ماشاءالله .لاحول ولا قوه الا بالله.فوووووووووووت.

چشم خودم شوره کسی به منظور نگیره

مادربزرگ ميشوم

سلام. شايد اسمم رو از ريحانه نيستم به مادر بزرگ تغيير بدم. برايکه خيييلي نصيحت ميکنم اطرافيانم رو.مامان بابام رو نصيحت ميکنم ديگه بقيه جاي خودشون رو دارن. خودم رو بزرگ نميدونم تجربيات اطرافم رو بازگو ميکنم. #چرا اين علي صبوري خنک رفت بالا ولي اون ايمان خرمي نرفت بالا؟؟؟ پسره مسخره همش ميخنديد اصلا فهميده نشد چي گفت.مثل رضا عطاران و بنيامين بهادري ميمونه.منم از هيچکدومشون خوشم نمياد.ولي واقعا از ايمان بهتر نبود.ايششش. #خوبه که مهسا و وحيد رحيمي اومدن بالا.ولي اجراي قبلي ايمان خرمي عاااالي بود.خيلي نامردي کردين بهش راي ندادين.من که روبيکا نداشتم.T_T واقعا چرا؟؟؟خيلي خوب بود. آييش مهسا و وحيد رو هدر نده کاشکي.

خبرخوب.

سلام. امروز سه تا خبر خوب شنيدم. اولي اينکه اگه خدا بخواد فردا صبح زود ميريم خونه دايي کاچي بخوريم.:-! دومي اينکه دوستم عروس شده الهي خوشبخت بشه.:-* سومي اينکه عکسايي که فکر ميکردم دزديده شده يه قسمت خاطره انگيزش پيدا شد. خيييييلي خوشحال شدم. #من موندم توي فضولي اين سينا مهراد داداش ساعد سهيلي چرا فاميلش رو گذاشته مهراد؟_؟ #از اين شکلکا که ميذارم ياد بيتا ميافتم^_^.؟_؟يا هرچي مثل اينا.دلم براش تنگ شده ،آخر از دست من خسته شد رفت. #سريال پدر رو ببينيد دوروز ديگه که از شبکه آي فيلم ميبينيد ،خوب تازه تازه ببينيد.

ناخن

سلام. اون مهمون شهرستانيامون ديشب يه سر دوباره اومدن خونمون.. دوتا بچه کوچيکاشون رو که يه پسر۶ساله و يه دختر۶ماهه بود رو آوردن. پسره آخراي رفتنشون دوتا ناخن بلند لاک زده آبجي کوچيکه رو ديده.نشسته جلوش با حالت نصيحت ودلسوزي بهش ميگه،ناخنات رو کوتاه کن .من هميشه ناخنام رو کوتاه ميکنم ميدوني چرا؟؟! ميگيم چرا؟؟!! ميگه الان که تو ناخنات بلنده جندي. بعد رفت دوباره اومد توي اتاق.آبجي کوچيکه ميگه يعني الان من جنم؟؟ ميگه ،الان نه اگه همشون رو بلند بذاري بعد لاک بزني جند ميشي. اين رو گفت و رفت. بعد از رفتنش ما سه تا زمين گاز ميزديم.اون حالتي که اون گفت.

ادامه.

اين ادامه نوشته قبليست فقط برايکه خط اون يکي ريز نشه اينجا مينويسم. ما يه اعتقادي داريم.اونم اينه که اگه يه نفرو مسخره کني همون گيرت مياد. حالا ما اينطوري هستيم. أه اون يارو چه پولداره اينقد بدم مياد از پولدارا. ايييش چه مسخرست يه نفر اينقده خوشگله. از اخلاق خوب متنفرم. کسي که معتاد نباشه که اصلا آدم نيست. نميدونم فقط چرا اينا رو مسخره ميکنيم سرمون نمياد.؟_؟ #شبکه دو يه سريال عاشقانه ميذاره به اسم پدر.جالب به نظر مياد. تقريبا مثل تنهايي ليلاست عاشقانش.فقط اينا دانشجوين.دقيقا پسره هم ميميره ولي فکر نکنم مريض باشه. امشب توي شهرزاد هاشم مرد.ميگم هاشم مرد رفت شبکه دو.مهدي سلطاني سروستاني دوست ميدارم. از محکميش خوشم مياد.نه راستي اينقده بدم مياد از اينجور مردا.مرد بايد بزدل باشه.

خاستگاران...

سلام.

دوباره یکی از دخترای فامیل عروس شد و تعداد گوشه کنایه ها به من بیشتر شد.

خالم میگه دخترا دوست دارن عروس بشن تا لباس عروس بپوشن و مجلس بگیرن وسط وایستن دوستاش دورش برقصن.

خو من نه لباس عروس دوست دارم نه رقصیدن.اصلا عروسی رفتنم برای همین دو امر دوست ندارم.

البته بین خاستگارام هیچکدومشون از نظر خودم به درد نمیخوردن.

معیارم نوشتم به قول یه بنده خدا از 5تا معیاری که در نظر داری یکی پیدا شد سه تاش رو داشت قبولش کن.

خوب من 10 تا معیار دارم پس باید حد اقل 7تاش رو دارا باشن که نیستن.

اومدن خاستگار برای من از بیست سالگیم شروع شد.اون رسمیا که باهاشون حرف زدم.قبل از اون آبجی بزرگه بود.

خاستگار اول آقا ع آدم خوش صحبت و شوخ طبعی بود در آمدشم خوب بود ولی روزای جمعه ماه رمضون روزه براش تعطیل بود.قرار بود با خانوادشم زندگی کنه.

خاستگار دوم آقا ج دروغ گفت چه دروغی.یهو از دهنم در اومد گفتم معتاد نیستین گفت نه من لب به سیگارم نزدم.ولی طی تحقیقات مشخص شد لب به چیزای دیگه زده.اینم قرار بود با خانوادش بشینه.

خاستگار سوم آقا م طلبه بود سوادشم بالا بود.حرف زدیم ولی پای شرایط واینستاد.آدم با جرئتی نبود.ایشونم کنار خونه مامانش میخواست بشینه.

خاستگار چهارم آقا م2 اینم خوب بود ولی معتاد به کارش بود.آدم کاری بد نیست ولی یه ذره وقت آزادم خوبه.این یکی میخواست مستقل باشه.

خاستگار پنجم آقا ر این میخواست منو ببره ده بشینم.پیش باباش.تحقیقات نشون داده بود باباش اخلاق نداره.البته آبجیاشم از تهران گفته بودن نمیخواد کسی رو که فلانی معرفی کرده بگیری اونم اول کنار کشید بعد دوباره اومد.منم گفتم برو بابا عمرا من از اولم نمیخواستمش.

خاستگار ششم آقا ع اینم با خونواده قرار بود زندگی کنه.خیاط بود.خیاط دوست ندارم.مامانش گفته بود قد من کوتاهه پسره خودش از آبجی کوچیکه کوتاه تر بود.

به خاطر حرف مامانش نمیخواستم حرف بزنم.حرفم که زدم گفتم نچ.نوموخوامش.

اصلا همچین خاستگارای تاریخی من داشتم که حتما باید توی گینس ثبت بشن.

بعد میگن چرا شوور نمیکنی؟

برو بابا نخواستم.

اصلا شوهر آدم باید کسی باشه که باعث رشده زنش بشه نه مانع رشدش.

هفتمي ميم ٣ از خودش خونه داشت ولي يه چشمش مشکل داشت.من با چشمش مشکل نداشتم با اينکه زيادي جدي بود مشکل داشتم و ... هشتمي ح ر اين فاميله.بابام مخالفه و سنگ ميندازه وگرنه مورد خوبيه.البته يه مشکل کوچولو داره اونم اينه که اختلاف سني مون ٧٠روزه. فکر نکنم اينم بشه. تا دوتا ديگه جا داره خاستگارام.

دختر دايي بيست و يک ساله ميشود.....@_@

سلام. دخترا آبجيا مادرا خاله ها عمه ها حتي مادر بزرگا روزتون مبارک. براي پسرا هم مبارک باشه وجود همچين موجوداي نازنيني. #فردا تولد دختر دايي بندست.پارسالم گفتم.من که نميبينمش براش هديه بخرم بدم:-(.براهمين آدرسش رو ميذارم شما تبريک بگين بهش باشه. البته الان اينقده کم شده بازديد وبم که عمرا کسي نميره. اين آدرسشhttp://roozayetekrari.blogfa.com/ ممنون دارتون ميشم:-! کادو رو شوخي کردم براش ميگيرم.يه جفت جورابي،يه گلمويي،به هر حال ميگيرم براش

سيب خنده.

سلام. ديشب با چشماي به زور چوب کبريت باز داشتم سيب خنده رو ميديدم. چقدر من دوست داشتم اين برنامه رو.فقط همون مجيد دلبندمش رو يادم بود با اونجاايي که پنجره ها رو باز و بسته ميکنن. چقدر اون بچه ها بزرگ شدن. شما هيچکدومتون يادتون نمياد فکر کنم مگه نه؟؟ چه همه فرق کردن بازيگراش.رضويان.اوني که ميگه مجيد دلبندم.. نچ نچ نچ. #خنداننده شو هم گروهي رامبد جوان و خطيبي خيلي خوب بودن. #اصلا فکر نميکردم اون يارو فوتباليست ديشبيه قد بلنده از من کوچيکتر باشه.

تفريح ته تغاري

سلام. يکي از تفريحات سرگرم کننده ته تغاريمون اينه که بره توي متن آهنگ و دانلود آهنگ خواننده ها نظراتي که زيرشون نوشته رو بخونه. يه بارکه رفته بود توي آهنگ ماکان بند ديدم داشت ميخنديد گفتم چي شده ؟_؟ ميگه نوشته رهام مثل گاو ميمونه امير عشقه. از اون موقع هروقت اون دوتا رو ميبينم يا آهنگش رو ميشنويم ميگم رهام مثله چيه؟؟بعد کلي ميخنديم. ديشب قرار بوده تو خندوانه بذارشون ولي خندوانه رو نذاشت کلا. امشب خنداننده شو هستش.ما مهمون شهرستاني داريم.

سلام. ديشب دانيال گفت انگليس ميبره. الان تلويزيون روشنه،براي بيدار نشدن محمد امين صداش قطعه. دوتا آبجيا نشستن ببينن کي ميبره.فعلا١-٢انگلستان عقبه. فقط سه دقيقه مونده.

تفلد عشق کچل خاله.

سلام.

این آقا پسر کچل خالشه.

امروز دوساله میشه.دل خالهاش براش یه ذره شده.

از اونجایی که دیدید خیلی دوست داره خاله انارش براش یه نیسان کوچولو آبی گرفته.

 

عشق کچل خالش

من وقتی ببینمش

پيشگويي

سلام. يعني اگر امشبم اين دانيال قاچ نتيجه بازي رو درست بگه بايد چارسال ديگه عوض گربه پيشگو ببرنش جام جهاني. #فردا تولد امينه.اگه نرفتيم خونشون عکسش رو ميذارم .نميريم.إن شاءالله عکسش رو ميذارم.دفه پيش که اومده بود خونمون ،تازه از حموم اومده بود عکس گرفتم.دلم ميخواد اونو بذارم.

گرما

سلام. هوا بس ناجوانمردانه گرم است. و چه گرمايي،چه گرمايي آف تاب و سوزش وحشتناک.... البته الان اونقدي آفتاب نيست.اين شعر مال اذون ظهر به بعده. خدا به اونايي که دماي شهرشون از اينجا بالاتره رحم کنه. #بيتا دلتنگ بهار.وبلاگت کجاست؟؟؟حذف کردي؟؟؟

ما.

سلام.

اصلا امنيتي که من دارم هيچکي نداره.آبجي کوچيکه همه نظر خصوصياي وبم رو خونده .

رفته به آبجي بزرگه تعريف کرده..

اتحادي که ما داريم توي خونواده هيچکي نداره.

توي اتوبوس که ميريم هرکي يه جا ميشينه.دونفر کنارهم نميشينيم. ته تغاري ميگه اتحاد رو ببين.ميگم نخير اينطوري ميشينيم به همه جا مسلط باشيم.

#ديشب خنداننده شو جالب بود.مخصوصا پسر کچله و دختر آخريه.

طلا و بدل!!!؟؟؟؟=-O

سلام.

امروز بلاخره رفتم خونه(ميخواستم بگم وب)دوستم،با دخترخالم که دوست اونم هست.

کلي حال داد. عکساي عروسيشم ديديم.گردن بندش مرواريدي بود يه پلاکم وسطش بود. دخترخالم پرسيد اين مرواريده .گفت آره.پرسيد واقعيه؟گفت نه بدله. رسم داشتن اول طلا نميندازن،آخر عروسي ميندازن. بعد گفت به طلا هم حساسه و الانم گردنبند گوشوارش بدله.توي مهدم گفته بود به بدل حساسه. يه اشتباهي کرديم و به مامان و باقي گفتيم. مامانم گير داده که اون دروغ ميگه طلا نداشته،کسي که به طلا حساسه به بدلم حساسه. من که حرف مامانم رو قبول نکردم مامانمم ناراحت شد که حرفش رو قبول نکردم. حالا از شما ميپرسم.به نظرتون حرف مامانم و بقيه درسته؟؟؟شما ندارين همچين موردي توي فاميلتون؟؟؟؟

به درد عمم هم نميخوره.

سلام...

ادامه نوشته

از اين به بعد

...
ادامه نوشته

قطعي و قحطي.

سلام. يه جايي توي مشهد فردا گاز قطع ميشه. ما اونجا فاميل زياد داريم.همه هم سن بالا.اصن موسفيد فاميلمونم همونجاست. امشب موسفيد فاميل و دخترش که از مامان من بزرگتره اينجان. فرداصبح زنعمو و عمه هم اضاف ميشن. از بس راه رفتم پاهام داغ کرده. نيست حرم رو مثل کف دست بلدم،راه رو گم کرديم يه دور کامل حرم رو گشتيم.طواف کرديم انگاري. ديشب ساعت دو نيم خوابم برد صبحم که معلومه کي بيدار شدم.ولي نه تا ده و نيم صبح خوابيدم. اصلا يه عالم وضعي. چرا فردا مهمون داريم؟؟؟ ميخواستم برم خونه دوستم. #گفته شده توي مشهد هر از چند گاهي آب و برق و گاز قطع ميشه تا سرفه جويي بشه. ديروز نيم ساعت برق قطع بود.کي آب و گاز ما قطع بشه معلوم نيست.

عنوان ندارد

سلام . امروز بعد از ظهر ساعت ۴-۴.۵

احتمالا خدا بخواد،امام رضا بطلبه توي حرمم.. پز نميدم گفتم اين ساعت دلاتون اونجا باشه. دعاتون ميکنم.دعام کنيد.

آبگوشت به به.

سلام. همين موقع صبح يهويي ميخوام دستور پخت آبگوشت رو بدم. چش نخورم چند وقته آبگوشتام خوشمزه ميشه. مواد لازم=يه عدد زود پز.رب .پياز سالم.گوشت و دنبه.روغن.نخود خيس خورده.نمک و فلفل و زردچوبه.آب. همشون به ميزان لازم.مهم زودپز بود که بايد يه دونه داشته باشين. رب رو با روغن يه تف ميدين بعد باقي مواد رو ميريزين توش.پياز بايد سالم باشه.بدون پوست. سر زودپز رو ميبندين.وقتي جوش اومد يعني صداش بلند شد زيرش رو کم ميکنيد و يه ساعت بعد خاموش ميکنيد. وقتي بخارتوش تموم شد.صداش قطع شد،سوت زودپز رو ميدين بالا بعد سرش رو باز ميکنيد.نخودا و سيبزميني و گوشت رو در ميارين ميکوبونيد. دنبه و پيازم توي يه ظرف ديگه له ميکنيد ميريزين توي آبگوشت. خيلي خوشمزه ميشه.حتي اونايي که دوست ندارن ميخورن. #احتمال داره يه مدت پست نذارم.ولي به وبلاگاتون سر ميزنم.حالا معلوم نيست يه ساعت ديگه بيام يا يه هفته که عمرا دووم نميارم. فعلا. #اعتراف ميکنم بيننده فوتبال شدم ولي نه با دقت.از بي سريالي. آرژانتين حذف شد.،اين پرتغالم حذف بشه خيلي خوب ميشه. #ميگه اروگوه کجاست اون يکي ميگه اونجايي که برنج اروگوئه ازش مياد. مثل گوشت برزيلي که از برزيل مياد.

بهار و آرمین

سلام

آبجی کوچیکه چند روز پیش اسم آرمین 2اف ام رو سرچ کرد یه وبلاگ پیدا کرد مال ده سال پیش.

به اسم قصه عشق بهار و آرمین.

دیشب ساعت 12 تا 1 نشسته بلند بلند برا من و ته تغاری میخونه.

مثل داستان رمان بود.با این تفاوت که ته نداشت فقط تا سال 90 نوشته بود.

دلم میخواست ببینم آخر پسره اینو گرفت یا نه.

 

_دختر دایی خونمونه بامامانش.دارن کم کم برای عروسی حاضر میشن.

هفته دیگه احتمالا خاله هم میاد خونمون.برای خیاطی.

آخرای مرداد عروسی دختر خاله و اولای شهریور عروسی دختر داییه.

دلم میخواد برم خونه دوستم.هنوز نرفتم.

آخراشه

سلام

سرعت نت افتضاحه.

برادر یه عالمه چیزی گذاشته توی دانلود کابل مودم رو هم که به کامپیوتر وصل میشد کنده بود.وای فای رو هم خاموش کرده.

مثل اینکه آخرای نتشه.

آره دیگه برای همین نمیتونم سر بزنم بهتون.

ولی خیلی دلم میخواد.

فعلا خدا نگهدار.

من و استیکر...

سلام.

به نظرتون کدوم از این استیکرا منم؟

آروم

ناراحت

خندون

همیشه ناراحت

پوکر

خجالتی

خونسرد

شیطون

عصبی

ترسو

حال بهم زن

از خود راضی

خابالو

بی خیال

بی ادب

عاشق پیشه.

اینم مال شما

ايران.بلغارستان

سلام.

امروز واليبال ايران بلغارستان رو ديديم.

ست دوم ،مربي بلغاريا اصلا بهشون توجه نميکرد.وقت استراحت ميگرفت خودش دور وايميستاد

ست سوم منتظر بوديم ببريم،ولي يهو مربيه بلغاريا يه چيزي بهشون گفت زدن جلو.

آخر ست چهارم برديم.

اصلا واليبال هزار برابر بهتر و هيجان انگيز تر از فوتباله.

جگر آدم حال مياد تماشا ميکنه

. خانوما رو هم راه داده بودن اونجا.بازيشون توي تهران بود.

!!؟!!

سلام.

امروز،يه مستند

گذاشته بود در مورد يکي از شهداي تهران که اون اتوبوسه زير گرفته بود.

مامانه پسره ميگفت دلش ميخواسته بره سوريه اما نذاشتن.براي همين رفته سربازي و اون اتفاق افتاده.

مامانم ميگه وقتي خدا بخواد يکي رو ببره حتي اگه لب مرزم نباشه خدمتش ميبرتش.

خوش به حالش لياقت داشته.

 

 

#نميدونم از ظهر کي داره درموردم غيبت ميکنه گوشم تير ميکشه.