دلتنگی ممنوع

سلام

حوصله اینکه دوسش داشته باشم یادلم براش تنگ بشه رو ندارم.

دی سرشب باخودم عهد کردم دیگه هیچکس رو دوست نداشته باشم دلمم برای هیچکس تنگ نشه.

حتی برا عشق خاله.

اما آخر شب زدم زیر قولم.

ولی عمرا دلم برای این یکی تنگ بشه.چون براش اهمیتی ندارم.دیگه هم بهش پیام نمیدم.

قهر نیستم ولی میدونم هیچوقت به یادم نیست.

پیاده روی،پیاده روی و بازهم پیاده روی...

سلام

دیروز کلی راه رفتیم.صبح ساعت 8 اومدیم بیرون ازخونه و شب ساعت10وربع اومدیم خونه.

قرار بود ساعت6 پاشیم پیاده بریم حرم.اما7بیدار شدیم وتا حاضر شیم و در شیم شد8.

همهمون میگفتیم شما برین بیرون من حاضرم میام.

تا چهار راه گاز با اتوبوس رفتیم و بقیه راه رو پیاده.

یکم راه رفتم پام پوفله(همون آبله شما)زد.اونایی که پیاده روی اربعین رفتن واقعا اراده شون آهنیه.

البته ماهم موقع برگشت دردامون شروع شد.

داخل صحن نشدیم اما از بازرسی رد شدیم.کتاب گرفتیم و هرکی یه چیزی خوند.منم یه سوره یاسین هدیه کردم به امام رضا.

بعد اذون گفت و نماز خوندیم البته فرادی.یکی هم دیدیم با کفش نماز میخوند.

هرکی رد میشد یه چیزی بهش میگفت.بعد کفشش رو درآورد.مدل جدیده لابد خوب.

دسته عزاداری تبریز و ساری و یزد رو هم دیدیم.به اونا میگن عاشق واقعی.

از اونجا دوباره پیاده اومدیم چهار راه گاز روضه.شبم رفتیم ولیمه کربلایی شدن پسر عمو و دوباره پیاده روی تا خونه.

پیاده روی خوبه.آدم لاغر میشه.

سلام بر تو...

سلام

سلام امام مهربونی!فردا سالگرد شهادتتونه.

دلم میخواست بیام پابوستون.اما مامانم میگه این روزا حرم جای زواراست.

خوش به حالتون که اینهمه آدم دوستتون دارن.

خوش به حالتون که لایق دوست داشته شدنید.

بس که مهربونید.بس که مهمون نوازید.

یا امام رضا قربونتون برم.میدونید خیلی دوستتون دارم؟

درسته آدم خوبی نیستم ولی دوستتون دارم.خیلی

السلام علیک یا غریب الغربا یا علی بن موسی الرضا

لجبازی

سلام

الان چند روزه عشق خاله خونمونه.

سه تا زخم روی دستمه که جای دندوناشه.

سه تاهم زخم روی صورتمه که جای ناخناشه.

میگم یه کاری رو نکن بدتر انجام میده.

کتک که بده نمیزنیم.دعوا هم کنی بلندتر دده بده میکنه.

چه کار کنیم لجباز نمونه؟؟؟

زلزله

سلام

به همه مردم ایران مخصوصا کرمانشاهیا که داغ دیدن تسلیت میگم.

توی مشهدم 18فروردین همین امسال زلزله کوچیک اومد که خدارو شکر خسارت نداشت.

ما یه شب توی هوای نیمه سرد بهار توی حیاط بودیم طاقت نیاوردیم بعد از نماز رفتیم توی خونه.

به شایعاتم توجه نکنید خالم میگفت توی تلگرام نوشته ساعت3زلزله 7ریشتری میاد ولی نیم ریشتری هم نیومد.

بعد از اونم شبا من یکی وقتی میخوابیدم میترسیدم که نکنه زلزله بیاد.

اگه زلزله بیاد وقتی خوابیم چی میشه.

سخته داغ عزیز 

خدا بهتون صبر بده.

تلویزیون

سلام

امسال خیلی تلویزیون نگاه کردم.

خیلی حال کردم یه سریال خوب توی مشهد درست شد.

خیلی حال کردم توی شبکه پویا حماسه کاوه رو نشون داد(البته دوست میدارم یه چیزی درمورد همه زندگی شهید کاوه بسازن)

امیر آقایی توی نوار زرد گریه میکرد من ذوق میکردم(چون همیشه بد اخلاق و خشک و بی احساس بود و منفی)

دریافتم سام درخشانی همه عمرش برفنا بوده که طنز بازی نکرده بوده.بازی طنزش عالیه.

شوکت کامل چه باحال بود.

یه چیزای دیگه هم دریافتم اما یادم نمیاد.

 

خرابکار

سلام

الآن که دارم این نوشته رو مینویسم پنجشنبه هست 

زدم تلگرام و کامپیوتر داداشم رو خراب کردم چند روزه.

احتمالا رمز خواهد گذاشت وقتی اومد.

حلالم کنید تا کشف رمز.

خدا یار و نگهدار همه شما دوستان باشد.

فعلا

مداحی

سلام

نمیدونم چرا مداحی بعضی مداحا به دلم نمیشینه.

عذر میخوام ولی بعضیا معنی مداحی شون چرت و پرته.

بعضی ها رو هم وقتی گوش میکنی بیشتر به این فکر میکنی آهنگش چقدر آشناست.

بعد یادت میاد ،آهنگه رو با خودت زمزمه میکنی.

خوب یعنی چی مداحی با آهنگه چتر خیس حامد همایون ,یا بارونه بارون که آهنگه محسن یگانه رو یاد آدم میاره؟

دیشب یه مداحی گذاشته بود توی تلویزیون میگم چه آشناست آبجیم میگه مثل فلان آهنگه فریدون آسراییه.

نمیدونم من زیادی حساسم یا نه.ولی به دلم نمیشینه.

...

سلام

طلاق چیز بدیه

 

از مهمون سیگاری خوشم نمیاد

 

خدایا شکرت بابا و داداشم سیگاری نیستن.

مامان تا ننه

سلام

من به مامانم میگم ننه.

از اول اینطوری نبود.

از وقتی به دنیا اومدم که نه ولی از وقتی زبون باز کردم میگفتم مامانی.

همه مون میگفتیم مامانی.

نمیدونم چرا و از کجا شروع شد که آبجیم گاهی به مامانم میگفت ننه.

شایدم به خاطر مسخره بازیاش بود.

یه روز زنعموم و دختر عموهام خونمون اومدن(معمولا دیر دیر میان)

آبجیم مامانم رو ننه صدا زد و بعد اونا شروع کردن به گفتن 

اینکه چه زشت ...چرا میگی ننه و...کلی چیز دیگه.

از اونوقع منم بیشتر اوقات میگم ننه.

یه بار به مامانم گفتم بدت نمیاد اینطوری میگیم ؟

گفت نه منم خودم به مامان بزرگتون میگفتم ننه.

اصلا اصلش همینه.ننه ننه ننه.

اصلنم زشت نیست به مامانتون بگید ننه.(اگه بدش نیاد)

بی کلاسم خودتونید.

ننه

؟؟؟

سلام

یا امام حسین !قربونت بشم!چیزی از محرم و صفرت نفهمیدم.

تقصیر خودم بود.

چی میشه داداشم بیاد پیشت؟بیاد پا بوست؟

گناه داره بطلبش!

دلسوختست بخواه بیاد زیارتت!

بابامم باهاش بیاد پیشت.

زعفرون

سلام

 

یه سؤال خیلی مهم برام پیش اومده

چرا زعفرون گرونه؟؟؟

خراسانه و زعفرون ولی من خاصیتش رو نمیدونم

اگه گرمه و عطر دار که دارچین و هلم این خواص رو دارن

چرا اونا گرون نیستن؟

یک کیلو زعفرون تازه پاک نکرده میشه ۴٠تا۵۵تومن,هزار

خشکش میشه٢مثقال

چه خاصیتی داره واقعا؟؟؟

 

خرافات

سلام

امروز روز آخر روضه هامون بود.همه تون رو دعا کردم.

آخر روضه ,یعنی بعد از روضه ،نمیدونم کی به کی گفت کجا میری؟

بعد یکی دیگه اومد گفت هیچ موقع از کسی نپرس کجا میری.

یکی دیگه کفت آره اگه بپرسی کارش انجام نمیشه.

ولی به نظر من این چیزا به این بر میگرده که اعتقاد داری به اون حرف یا نه.

مثلا مامانم میگه وقتی خرمگس پیدا میشه توی خونه مهمون میاد.

یا تفاله چای دم کشیده به صورت عمودی روی چای باشه مهمون میاد.

اگه بچه کوچولو جارو برداره شروع کنه به جارو زدن مهمون میاد.

یکی از فامیلامون فلفل زیاد داشته انداخته دور ،از طرفی زنداییم فلفل خورش ملسه،بهش گفته چرا انداختی دور میدادی من.اونم گفته نه فلفل نباید داد به هم چون دشمن میشیم.

یا خالم توی حسینیه شون دیده یکی چاقو رو گذاشته پشت دستش میده به اونی که چاقو میخواسته پرسیده چرا اینطوری میکنی گفته آدم به دوستش چاقو نمیده.

یامیگن وقتی قیچی رو تند تند و الکی به هم بزنی دعوا میشه.

یاشنبه کارای اداری رو انجام نده که به مقصودت نمیرسی.

اصلا یه چیزایی...

شاید شما هم یه خرافاتی بینتون مرسوم باشه که انجام بدین اون اتفاق بیفته ولی ما انجام بدیم نیفته.

به نظر من همه اینا برمیگرده به میزان اعتقادمون به اون خرافه.

یه چیزی ما همیشه مهمون داریم.

 

+آخ جون عشق خاله امشبم خونمون میمونه.

لهجه

سلام

این شبا وقتی هزار داستان رو میبینم لذت میبرم.

کاری به موفقیتاشون ندارم،خواستن تونستن خداهم کمکشون کرده موفق شدن.

لذت من از شنیدن صداشونه.اینقدر قشنگ حرف میزنن با لهجه که دوست داری مجریه اصلا حرف نزنه.

خدایی همه لهجه ها قشنگه.یزدی،لری،اصفهانی...

مشهدی رو که اصلا نگو...

اینقده دوست دارم حرفای مردای مشهدی که تهرانی حرف میزنن رو بشنوم.

خیلی باحاله یهو میزنن جاده خاکی.(کانال عوض میکنن)

بابام وقتی میگه آره اینقده بامزه میشه.

دوست دارم یکی از پستام رو بالهجه بنویسم بعد بیاین با لهجه نظر بذارین.

بدی سوم

سلام

 

سریالای تلویزیون این شبا خیلی زیادن.

تلویزیون ما از ساعت7 شب میره شبکه نسیم ساعت8 شبکه آی فیلم،ساعت9شبکه3،بعد شبکه2،بعد1،چادر گلدار که تموم شد دوباره ساعت11 شبکه نسیم ؛ساعت 00از آژانس دوستی نمیشه گذشت،و در آخرهمون شبکه آی فیلم 101راه برای ذله کردن پدر مادرها.آدم قاطی میکنه داستاناشو.مامانم نوار زرد و هاتف رو قاطی کرده بود.دیشب بعد تموم شدن عقیق فکر میکردم نوار زرد داستانش چی بود.

بیشتریا از آدمای علافی که جلو تلویزیون میشینن و دقیقه به دقیقه فیلم نگاه میکنن بدشون میاد.(من کارامم انجام میدم)ولی خوب باید حق داد بهشون گاهی.

من پارسال اینطوری نبودم،چون کار داشتم.

صبح ساعت9 کمتر یا بیشتر پا میشدم رختخوابمو جمع میکردم صبحانه میخوردم حاضر میشدم نماز میخوندم و میرفتم مهد.

تا ساعت 5.5  کمتر یا بیشتر اونجا بودم.تا میرسیدم خونه 6 میشد.لباس عوض میکردم نماز میخوندم شام میپختم میخوردم و بعد اگه کار نداشتم تلویزیون بهترین فیلم و خواب.

پارسال گشت ویژه رو میزاشتن من ندیدمش.

خلاصه آدم که بیکار باشه تنها سرگرمیش تلویزیونه.

البته بعضیا کار فوق برنامه دارن.

کار خوبی نمیکنم یه وقتی یاد نگیرین!