تلویزیون
سلام
امسال خیلی تلویزیون نگاه کردم.
خیلی حال کردم یه سریال خوب توی مشهد درست شد.
خیلی حال کردم توی شبکه پویا حماسه کاوه رو نشون داد(البته دوست میدارم یه چیزی درمورد همه زندگی شهید کاوه بسازن)
امیر آقایی توی نوار زرد گریه میکرد من ذوق میکردم(چون همیشه بد اخلاق و خشک و بی احساس بود و منفی)
دریافتم سام درخشانی همه عمرش برفنا بوده که طنز بازی نکرده بوده.بازی طنزش عالیه.
شوکت کامل چه باحال بود.
یه چیزای دیگه هم دریافتم اما یادم نمیاد.
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و یکم آبان ۱۳۹۶ ساعت 14:1 توسط مادر بزرگ
|