سندويچ

سلام. يه خاطره از روزاي پاياني سوم دبيرستان بود نميدونم گفتم اينجا يا نه.... برا ما که جشن فارغ التحصيلي نگرفتن.معلم تاريخمون گفت هرکي خواست غذاي محلي درست کنه و بياره جلسه آخر بريم توي حياط...يکي شيريني عروسي آورده بود يکي آش آورده بود ،يکي نون ،منم مامانم قتلمه درست کرد و بردم... همه از چيزي که من بردم خوششون اومده بود و دستورش رو ميپرسيدن. خوب من که درست نکردم ولي هرچي ديدم رو تعريف کردم.... اينطوري که خمير رو پهن ميکنيدخيييييلي نازک ميکنيد با وردنه. بعد روغن ميزنيد و مثل سندويچ لول ميکنيد...بچه ها گفتن چي يه بار ديگه بگو،منم دوباره گفتم مثل سندويچ لول ميکنيد...يه بار ديگه گفتم مثل چي؟؟گفتم سندويچ و همه زدن زير خنده. ...±ديشبم داشتم درمورد سندويچ با بچه مردم حرف ميزدم.يعد گفت براچي ميگي سندويچ؟ ميگم اصلش همينه...خلاصه وقت گذاشت ساندويچ گفتن رو بهم آموزش داد. ±هيچوقت يکي رو مسخره نکنيد.

جوش...

سلام. يادتونه قديم زياد به جوش زدن صورتم اهميت نميدادم؟؟ ده تا جوش ريز و پنج تا درشت خيلي بد نيست. الان ولي برام اهميت داره. ...بعد از يه هفته تازه داره کناراي صورتم جوش ميزنه.... ±يه نصيحت مادربزرگانه براي نوه هاي پسرم...زن گرفتين هيچوقت بهش نگين زشت شده... ±يه نصيحت مادربزرگانه به نوه هاي دخترم...هرکي بهتون گفت زشت باور نکنيد.دخترا هميشه زيبان... بابت جوشاتونم جوش نزنيد که بد تر ميشه... ×يه چيز طبيعي بگين برا از بين بردن جوش.شاااااااااااايد بزنم به صورتم.

...

سلام. و همچنان خواب چيز خوبيست. ....اما من امروز نميتوانم خوابيد... اي واااااي از اخلاق ظهر من...اي واااااي از اخلاق شب من... اي واااااي از اخلاق چند روز آتي من...کسي جلو بياد خواهم خوردش.@_@ T_T:-[

ماه

سلام. خدارو شکر بهترم. ...±ديشب ماه گرفت.شماهام ديدين؟؟تا ساعت دو سه چهارمش گرفته بود . ببخشيد دير به دير ميام.واي فاي رو خاموش ميکنه. ... ×هواي مشهد از امشب بهتر ميشه...آخه ما کولرمون رو درست کرديم...با تشکر از پسر دايي و برادر.

...

سلام. امروز تا الان دلشوره دارم... صلوات ميفرستم،آيت الکرسي خوندم يه ذره خوب ميشم باز دوباره شروع ميشه... إن شاءالله که امشب خوب ميشم... آره خوب ميشم.زود زود زود. #٢٣۶

...

سلام سلام. آقا اين دختر عروسک گردانه چقدر باحاله. من حدس ميزنم برنده اول عصر جديد پارسا باشه. امشب ديگه کيا بودن ما مهمون داشتيم نديديم. ±فردا تولد دختردايي و رفيقم پرنسس عاديه....مهديه تولدت مبارک....الهي صد ساله شي ،نه صدو بيست ساله شي نه صدوبيست سال کمه،هميشه زنده باشي...کادوت محفوظه^_•

مادرو دختر...

سلام عليکم... شنيدين ميگن مادرو ببين دخترو بگير؟؟ ...راست ميگن. نه اينکه قيافه همه دخترا فتوکپي مامانشونه،نه اينکه همه اخلاق و رفتار و هنر دخترا شبيه مامانشونه،نه... ميدونيد دخترا به حرف مامانشون گوش ميکنن.هرچي نباشه تجربه دارن و تمام عمري که دارن با مامانشون بودن... براي همين حرفاشون روي رفتار و کردار دخترشون تاثير ميذاره... ما اطرافمون داشتيم دختراي خوبي رو که تحت تاثير حرفاي مامانشون زندگيشون رو تلخ کردن و بهم زدن و چه بسا که پشيمونن...و دخترايي که اوايل ناسازگار بودن و با حرفا و نصيحتاي دلسوزانه مادرشون دارن با خوبي و خوشي زندگي ميکنن... خلاصه اينکه نصيحت مادربزرگانه ايندفه من به نوه هاي پسريم اينه که مادرو ببينيد،دختر رو بگيريد..نوه هاي دختريم هم دختراي خوب و عاقلي باشيد... ±داداشا سربازاي ازين به بعد، تبريک ميگم کچل نشدنتون رو.

عجب...

سلام. ديشب حرم بودم.... چقدري شلوغ بود...براتون دعا کردم... ±ديشب دوباره به قضيه بي هدفي من رسيديم... وقتي با بچه مردم حرف ميزنم،ميبينم چقدرررر معلومات ندارم...ميگه تو مطالعه نميکني...راست ميگه،در مقابل اون مطالعه ندارم...خوب چه کنم که هرکتابي جذبم نميکنه.؟ ...×هدف...برنامه...مطالعه...همه جور کتاب بخونيد،نه مثل من فقط داستاني...آفرين.

..
ادامه نوشته

:-D

سلااااااااام.دوستاي گلم! برادر واي فاي رو روشن کرد بلاخره. ...يکشنبه فکر کنم،رفتم کتابخونه سه تا کتاب گرفتم. ...دوبيتيهاي باباطاهر رو براي بابام گرفتم.نميدونيد چه با عشق ميخوندش.ميدونستم جوونياش زياد باباطاهر ميخونده و دوست داشته،براي همين آوردم ياد جوونيش بيافته.مامانم ميگفت يه بيتش رو آخر نامه هاش براي مامانم مينوشته که به خاطر حافظه کوتاهم يادم رفت کدوم بود. ..خلاصه منم کيف کردم...تاريخ بيهقي رو آوردم.بدون ترجمه.من شيرين و فرهادم بدون ترجمه خوندم. بعله...با جشن حنابندان که کتاب دفاع مقدسه... ديروز چند صفحه تمام جهان در من است رو هم خوندم... اين روزا خيلي تنبل شدم.... ±براي شمام اين هفته طولاني شده؟؟ ×ميدونستين حاجي يعني قصد کننده؟؟با اين وضع هرکي هدفي داره ميشه حاجي... #233

سؤال

سلام سلام. .. اومممم چيز مفيد.... به نظر شما اينکه توي وبلاگ خودمون خاطرات روزمره بنويسيم عيبي داره؟؟؟ به نظرتون اين حرف درسته که وب خودمه،دوست دارم هرچي ميخوام بنويسم... کسي رو زور نکردم بخونه و نظر بده... به نظر خودم درسته.... ±بازم تشکر بابت کامنتاتون.کلي انرژي گرفتم و خوشحال شدم. ×نظرات رو باز ميذارم برايکه معلوم نيست باز کي بيام. کامنت خصوصي نذاريد.

انار پر

سلام سلام .

میخواستم یه متنی بنویسم با یه عالم مقدمه چینی و خبر رو بگم بهتون.

ولیییییییییییییییییییییییییی......اذیتتون نمیکنم.

خبر جدید اینکه...................

اومممممممممممممممممممم.....

بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انار پررررررررررررررررررررر.

دیشب عقد کردم....فقط مشخصات طرف رو نپرسید

شرمنده الان نمیتونم کامنتاتون رو جواب بدم.

برادر یه ذره نت خریده وای فای رو خاموش کرده .مثلا ما نمیدونیم نت داره.

الانم قاچاقی اومدم.

پیشاپیش تشکر بابت تبریکاتون

دلم براتون تنگ شده.

تا بعد که وای فای روشن بشه

....

سلام. يه مدته خيلي دوست ندارم بيام وب. ...حوصل موصل ندارم،نميدونم کي حوصلم مياد... حالم خوبه ولي حال وب ندارم.... نيومدم تعجب نکنيد،فکراي بدبدم نکنيد. ±کتاب سيد بغداد رو خوندم.

بارون

,سلام...

جاتون خالی اینجا بارون اومد.

بعد یه طوفان.

خدایا شکرت

 

بارون

,سلام...

جاتون خالی اینجا بارون اومد.

بعد یه طوفان.

خدایا شکرت

 

مادر بزرگ

سلام.سلام . اومدم از اسم مادربزرگي که براي خودم گذاشتم استفاده ميکنم و نوه هاي پرم رو نصيحت ميکنم. ...پسراي من ! هيچ وقت به زور پدر يا مادرتون نريد خاستگاري. ...وقتي رفتيد و نظرتون رو نگرفت يا علف به دهنتون شيرين نيومد ،مراحل بعد رو حد اقل به زور مادر پدرتون نريد.... وقتي ازدواج کردين حتي اگه شپش نبود توي جيبتون يا کف دستتون مو نداشت هيچوقت به خانومتون نگيد پول ندارم،بگيد باشه بعدا بهت ميخرم فلان چيز رو.براي اينکه ندارم مساويه نميتونم و باعث ميشه خانومتون حس کنه نميتونه بهتون تکيه کنه... ±اينا همه نصيحتاي شخصي منه ،نياين بهم بريزيد وبم رو!!! ±خانوما شما نصيحتام رو تاييد يا تکذيب کنيد،نصيحت ديگه اي هم داريد بفرماييد. +بابت دعاهاي خوشگلتون توي پست قبل خييييييلي ممنونم3>

:_:

سلام.

دنیا میدونید چی بهم یاد داده؟

اینکه هیچوقت به کسی که برام اهمیت قایل نیست فکر نکنم‌.

یا اگه فکر می کردم بهش،سریع فراموشش کنم.

خدایا مگه نمیدونی دوست ندارم زورکی بخوادم؟؟

من بهت اعتماد کردم...به تو

به دوستات

بی اعتمادم نکن...

 

عضو...

سلام. .. نميدونم شمام شنيدين قضيه اهداي عضو اعداميا رو يا نه.. مگه اعداميا رو دار نميزنن؟؟چي شکلي اعضاشون رو ميخوان اهدا کنن؟؟ نکنه سر چوبه دار ميخوان با يه وزنه سنگين بکوبونن سرشون ضربه مغزي بشن؟؟؟ يا قبل از اعدام کليه شون رو فقط بدن بعد برن به دار آويخته شن؟؟؟ ±خوندم يه کوچولو در موردش.ياد فيلم چشمان آبي زهرا افتادم.

نميدونم با خودشون چي فکر کردن.... شايد فکر ميکنن همه چي درست شده،شايد... به هر حال من خودم رو براي شنيدن خبري که حدس مي زنم آماده کردم... دفه اول نيست که اين اتفاق ميوفته...کمتر از يه سال گذشته،فقط ايندفعه يه مرحله جلوتر بود... گاهي اعصابم خورد ميشه ولي بيشتر فکرش رو نميکنم و انگار نه انگار... الانم که دارم مينويسم براي اينه که از سرم بياد بيرون تا آماده تر بشم... فردا بايد بيشتر تحت فشار بذارمشون...من از انتظار متنفرم و گيرش افتادم...  

تمام جهان در من است

سلام... يه تيکه ديگه از تمام جهان در من است. ..±ميداني چرا اغلب افراد در مسير رسيدن به هدف خسته مي شوند؟ الف)فکر کردن بيش از حد به گذشته و آينده:بررسي بيش از حد اتفاقات بيروني،ترس از آينده و ماندن در گذشته باعث خستگي ما خواهد شد... تو هرگز نميتواني چيزي را در گذشته تغيير دهي اما همين رجوع بيش از حد به آن ميتواند آينده تو را تحت تاثير منفي خود قرار دهد.زندگي منحصرا در آينده نيز ابعاد منفي خاص خود را دارد.براي مثال رويا پردازي بيش از حد و تجسم مداوم لحظه ي دستيابي به مقصود،تو را نسبت به تلاش در لحظه ي اکنون بي تمايل مي سازد چرا که مغز تصور مي کند به خواسته اش رسيده و دست از تلاش ميکشد...بعدمنفي ديگري که نگاه بيش از حد به آينده دارد ،به وجود آوردن احساس ترس است،ترس از اين که مبادا همه چيز به همان نحو که مي خواهيم پيش نرود و يا اين که مسير پيش رو تا چه حد نا هموار و پر چالش به نظر مي رسد.به خاطر داشته باش "اگر کوهنورد پيش از شروع مسير تک تک قدم هايش را مي شمرد هيچ قله اي فتح نمي شد." ...ب) هيچ ميانبري وجود ندارد.مدام به فکر راه آسانتر و نزديکتر نباش.بسياري از ما موفقيت را رازي سر به مهر مي دانيم که تنها عده اي از آن باخبرند براي همين متداولترين سوالي که از افراد موفق مي شود اين است که راز موفقيت آن ها چيست؟... اگر پاسخ اين گونه افراد را به سوالاتي از اين دست مطالعه کنيد ،يقين دارم در عين تفاوت هاي بسيار،به نقاط مشترک زيادي خواهيد رسيد که من به آن زبان مشترک موفقيت مي گويم،زباني که در ادامه با آن بيشتر آشنا خواهيم شد... ج) شايد زمانبندي سفت و سختي براي رسيدن به هدفتان مشخص کرديد اما بايد به اين باور برسيد که هر چيز در بهترين زمان خود اتفاق خواهد افتاد.دانه را به خاطر آور؛هيچ گياهي تا کنون با اصرار بيش از حد زودتر به ثمر ننشسته.اگر ميوه خوب مي خواهي پس کشاورز خوبي باش و فراموش نکن هر ميوه فصلي دارد و وظيفه تو نگهداري و رسيدگي معقول و به موقع است. ايمان داشته باش پاداش يک کشاورز با حوصله نه يک سيب ،بلکه درختي پر بار خواهد بود... د) فراموش نکن به دنبال تاييد ديگران بودن آفت هر موفقيتي است.آن ها تو را از دريچه چشم خود مينگرند ،پس نبايپ انتظار داشته باشي رويايي که در ذهن خودت تجسم کردي براي آنان نيز قابل ادراک باشد. پس مدام با نقد هايي منفي و گاها مثبت مواجه خواهي بود که هيچ کدام تمام تو نيست ،پس نه از هجوم افکار و عقايد منفي دلسرد شو و نه به کف زد ن ناپايدار جمعيت دلخوش. با تکذيب ها رشد کن و با تشويق ها نفسي تازه بگير. ×اميدوارم خسته نشده باشين.

مزيت خواب

سلام... توي برنامه طبيب ميگفت يکي از راه هاي تجربي تشخيص آرتروز گردن اينه که سرت رو بگيري بالا،اگه يه خط روي گلوت بود ،سالمي ..... اگه دوتا بود،در معرض آرتروزي...اگه سه تا بود،آرتروز داري...اگه ۴تا بود،وضعت خرابه... مامانم سرش رو بالا کرد،سه تا داشت.مامانم خياطي ميکنه...آبجي کوچيکه سرش رو بالا کرد ،دو تا داشت.اون آرايشگره...من سرم رو بالا کردم يکي و نصفي داشتم. خوشحال شدم که آخ جون من آرتروز ندارم،آبجي کوچيکه چي گفت فکر ميکنيد؟؟ ميگه معلومه مگه چه کار ميکني،همش ميخوابي ديگه... ±شما که آرتروز گردن نداريد ،داريد؟؟

نسل جديد

امروز ظهر رفتيم خونه زندايي آش دندوني نوه داييم. با نوه داييام کيف کردم. اوني که دندون در آورده اينقده شيرين و زرنگه که دوست داري قورتش بدي. ..البته که قورتش بدي يه چيزي پيدا ميکنه و بي سر صدا شکمت رو پيدا ميکنه مياد بيرون. ...مدادا رو داد دستم پشتم قايم کردم ميگم کو؟؟؟ اونم ادا منو در مياره،دستش رو ميبره پشتش ميگه کو؟؟؟ ...يعني خودت خنگي تابلو!!!فکر کردي نسل من مثل نسل شما نفهمه تو يک سالگي با اين چيزا گول ميخوره.... +اينا اندازه ما بشن چي ميشن؟؟ ±آقا منظورم از نفمهمي تو نزديک يکسالگيمونه،وگرنه که دهه هفتاديا هميشه پرچمشون بالاست از زرنگي^_ :-*

.
ادامه نوشته

ننه ننه من گشنمه...

سلااام. ...گرسنه ام... خدا هيچ وقت از شدت گرسنه بودن خواب رو ازتون نگيره.... خوابم نمياد. ....اذون داره ميگه....اللهم صل علي محمد وآل محمد و عجل فرجهم...عاقبت بخيري همه آدما ... ±واليبال برد^_^ ...×هيسسسسسس ...يادم رفت چي ميخواستم بگم.

انار بي اعصاب

سلااااااام. ملت فقط بلدن اعصاب خورد کنن ... خبر و خبرچيني مزخرف ترين کاره... مورد داريم طرف ميشينه خونش گوش به زنگ که مردم چه مشکلي دارن گوشي تلفن رو بر مي داره همه جا جاااار ميزنه...يعني دلم ميخواد اين يه بار از من خبر کشي کنه و خبر بسازه يا بياد بگه فلان چيز چي شد بعد منم با کمال احترام بگم به شما ربطي نداره...بزرگتره که باشه،بعضي بزرگترا از کوچيکترا کوچيکترن.از بس که پست و حقيرن.. ±از قهر کردن خوشم نمياد .از اينکه کسي هم باهام قهر کنه خوشم نمياد.ممکنه ناراحت بشم ولي اگه منطقي نبود دليل ناراحتيم قهر نميکنم.... (اين مخاطب دار بود) ×حالم خوبه.فقط فکر کردن به بعضي چيزا اعصاب نميذاره.نوشتم که تخليه رواني بشم. اووووف