جوش...
...
ماه
...
...
مادرو دختر...
عجب...
:-D
سؤال
سلام سلام. .. اومممم چيز مفيد.... به نظر شما اينکه توي وبلاگ خودمون خاطرات روزمره بنويسيم عيبي داره؟؟؟ به نظرتون اين حرف درسته که وب خودمه،دوست دارم هرچي ميخوام بنويسم... کسي رو زور نکردم بخونه و نظر بده... به نظر خودم درسته.... ±بازم تشکر بابت کامنتاتون.کلي انرژي گرفتم و خوشحال شدم. ×نظرات رو باز ميذارم برايکه معلوم نيست باز کي بيام. کامنت خصوصي نذاريد.
انار پر
سلام سلام .![]()
میخواستم یه متنی بنویسم با یه عالم مقدمه چینی و خبر رو بگم بهتون.
ولیییییییییییییییییییییییییی......اذیتتون نمیکنم.
خبر جدید اینکه...................
اومممممممممممممممممممم.....
بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انار پررررررررررررررررررررر.
دیشب عقد کردم
....فقط مشخصات طرف رو نپرسید![]()
شرمنده الان نمیتونم کامنتاتون رو جواب بدم.
برادر یه ذره نت خریده وای فای رو خاموش کرده .مثلا ما نمیدونیم نت داره.
الانم قاچاقی اومدم.![]()
پیشاپیش تشکر بابت تبریکاتون![]()
دلم براتون تنگ شده.![]()
تا بعد که وای فای روشن بشه![]()
....
بارون
,سلام...
جاتون خالی اینجا بارون اومد.
بعد یه طوفان.
خدایا شکرت
بارون
,سلام...
جاتون خالی اینجا بارون اومد.
بعد یه طوفان.
خدایا شکرت
مادر بزرگ
:_:
سلام.
دنیا میدونید چی بهم یاد داده؟
اینکه هیچوقت به کسی که برام اهمیت قایل نیست فکر نکنم.
یا اگه فکر می کردم بهش،سریع فراموشش کنم.
خدایا مگه نمیدونی دوست ندارم زورکی بخوادم؟؟
من بهت اعتماد کردم...به تو
به دوستات
بی اعتمادم نکن...