شب

سلام

امروز بعد از ظهر جشن شب چله دختر خاله جونه.

شبم امکان داره بریم خونه دایی.

یه جور شیرینی سرخ کردنی دیروز درست کردیم ببریم.

تخمه هم شاید بگیریم.

مامانم میگه هیچوقت جلو جلو تصمیم نگیرید.

دیشب تهران زلزله اومد.تلویزیون میگه کسی آسیب ندیده.

ولی دوستان تهرانی بگین سالمید برای اطمینان خاطر دوستانتون.

 

دوستای دی ماهی زیاد دارم تولدتونمبارک

MEجون تولدت مبارک الهی عمرت همیشه پر برکت باشه.

منتظرم

سلام

برام دعا کنید فردا بتونم کاری رو که یه ماه علافشم انجام بدم.

لطفا دعام کنید خیلی حیاتیه. 

واقعا مهمه.

بابام بیکاره

سلام

یکی از بدی های دنیا از نظر من اینه که مردا شبانه روز خونه باشن.

حتی شده به مدت یه هفته.

مرد باید بره سرکار.

 

اعصاب ندارم

سلام

نمیدونم چی بگم.

اعصابم از یه عده افراد مشخص داغونه.

صبح ساعت7:6بیدار شدم دیگه خوابم نبرد.

با داییم قهر کرده بودم(اون نمیدونست)آشتی کردم.

درگیری ذهنی زیاد دارم که بعضیاش رو نمیشه نوشت.

حوصله ندارم.

:->

سلام

استرس دارم زیادی.

داداشم گفته تا اطلاع ثانوی پای نت نروید.

نتش داره تموم میشه.

منم قاچاقی اومدم.

شب چله

سلام

هفته دیگه شب شبه یلداست یا به قول خودمون شب چله.

ما شاید بریم خونه دایی،پارسال رفته بودیم اونجا.امسالم گفتن بریم اونجا.

شایدم آبجیم بیاد خونمون.

تنهایی حال نمیده.یک سال یادمه خونواده خودمون تنها بودیم خیلی بی مزه بود.

با خونواده دایی حال میده به شرطی که سر دختر دایی همش توی گوشی نباشه.

با دختر خاله خیلی حال میکنم تنها که میاد میگه ول کن کاراتو بشین باهم حرف بزنیم ولی دختر دایی که باشه اونم سرش میره تو گوشی.

نه که دختر داییمو دوست نداشته باشم نه.مگه میشه دوست دوران بچگیتو دوست نداشته باشی.ولی خیلی سرش تو گوشیه.

 نرفتیمم جایی تلویزیون ویژه برنامه زیاد داره.رادیو هفتم که اومده دیگه هیچی!!!!!!!

کاش شبه خوبی باشه.برا همه.

 

بلا...ترس...

سلام

چرا اینهمه زلزله داره میاد؟

خدا بهمون رحم کنه.خیلی میترسم.شرق غرب شمال جنوب مرکز باز اگه دوباره برگرده شرق و محکم ترم برگرده.

خدا جونم بلا از ما بگردان.بلا از همه مسلمانها بگردان.

 

 

+وقتی وارد سیستم میشم اینترنت قطع میشه باید کلی صبر کنم وصل بشه بعد قطع و وصل میشه.الآن بعد از نزدیک یکساعت درسته.

:(

سلام

نزدیک خریدن گوشی بودم .اما لغو شد تا معلوم نیست کی!!!

 گوشی خواهم.

دختر دایی؟!

سلام

دیروز به خیر گذشت بچه رو سالم تحویل مامانش دادم.

امروز جایی نرفتم.دختر داییا و زنداییا و نوه داییا خونمونن.(از هرکدوم 2تا به غیر دختر دایی که3تان)

امروز دختر دایی دیگم زنگ زده بود خونمون.آبجی کوچیکه برداشته بود گوشی رو.

اول از همه همیشه میگه مارو نمیینی خوشحالی؟(بعضی اوقات آدم دلش میخواد بگه آره.)

بعد نشسته در مورد اینکه چه کار کنیم شوهر گیر بیاریم حرف زده و اینکه غصه نخوریم

به جون هرکی نمیدونم مردم در موردمون چی فکر میکنن.

ما خودمون خوشحالیم بقیه غصه میخورن.

همچین میگن انگاری40سالمونه.

خندم گرفت و کلی مسخره بازی کردیم با آبجیم ولی از ته دل به خاطر طرز فکرش ناراحت شدم.

اگه مامانم یه دختر عروس و یه پسر داماد نمیکرد فکر کنم از غصه دق میکردن.

 

+آخ جون برا دختر خالم قراره شب چله ای بگیرن.الهی همه زنده بمونن که این یکی کنسل نشه.

چراغ جادو

سلام

امروز برعکس دیروز کلی پیاده روی کردم.

روی در یک مغازه نوشته بود چراغ جادو (2500) .

چه باحال میشه چراغ جادو واقعی باشه.

اگه شما چراغ جادو داشتین چی آرزو میکردین؟

 

+فردا باید برم خونه خاله کوچیکه بچه نگهدارم.

دعا کنید خدا بهم صبر بده اعصابم خورد نشه بزنم لهش کنم.

 

>-:

سلام

هوای مشهد امروز همش در حال تغییر بود.

هم آفتاب داغش رو چشیدیم هم بارون هم سرمای استخون سوزشو.

الآنم تقریبا سرده ولی نه به اندازه بعد از ظهر.

امروز کلی اتوبوس سواری کردم.

موقع رفتن که نشسته بودم مشکلات اتوبوس رو متوجه نشدم.ولی موقع برگشت

پی بردم اتوبوسا قدیم چه خوب بودن.

الان یه دسته هایی به میله بالایی چسبیده که وقتی میگیریش اتوبوس حرکت میکنه بدتر پرتاب میشی اینور اونور.

قدیم اونا نبود ولی میله عمودیا زیاد بود جای شیشش هم دسته داشت میتونستی وایستی.

باز خدا پدر سازنده اتوبوس بی آر تی ها رو بیامرزه صندلی زیاد داره از دسته اونا میگیری.

 

چند وقته گوش چپم یهو درد میکنه(خیلی کم)نمیدونم کی پشت سرم غیبت میکنه.

اونم بدیم رو میگه.

چه خبر؟

سلام

وقتی یه نفر از شما می پرسه چه خبر بهش چی میگین؟

سخته جواب این سوال.

سلامتی و برف اومده تا کمرو اینا نه...

اونارو خودم بلدم.اینارو که میگی دوباره میپرسن چه خبر؟

داداش خوب

سلام

داداش خوب داداشیه که رمز برا کامپیوترش نذاره.یا هم میذاره به آبجی جوناش بده رمزشو.

داداش خوب داداشیه که خیلی منطقی میاد میگه حجم زیاد ندارم رفتین نت دانلود نکنید چیزی.

داداش خوب داداش منه.

ولی جدیدا مضرات وای فای رو فهمیده وای فایش رو خاموش میکنه.

اما عیب نداره این چیزی از خوبیاش کم نمیکنه.

تا گوشی خریدن من عیب نداره خاموش کنه.

البته از عصبانیتش میترسم.اونموقع دیگه خوب نیست.

داداشی جونم چش نخوری

خوابش رو میبینی

سلام

دختر داییم یه شب گفت روانشناسا میگن وقتی یکی دلش برات تنگ شده شب خوابش رو میبینی.

اما من باور ندارم.

به نظرم دروغه.

حتما دروغه.دلیل دارم که میگم.

تنهایی(ترجمه شد.)

سلام

--از وقتی که به دنیا اومدم تنها بودم.نه اینکه کسی رو نداشته باشم نه،هم زبون نداشتم.

از وقتی که مُو به دنیا آمدُم تنها بودُم.نِه که کِسی رِه نِدِشته بِشُم نِه،هم زُبون نِدِشتُم.

--مثلا وقتی به دنیا اومدم مثل شما تو بیمارستان نبودم که با هم سن و سالام اووه اووه کنم و خاطراتم رو تعریف کنم.

مثلا وقتی به دنیا آمدُم مثل شما تو بیمارستان نبودُم که با هم سنُ سالای خودُم اووه اووه کُنُم و خاطره تعریف کُنُم

--اولین بچه ای که دیدم یا آبجی بزرگم بود که4 سال و نیمش بود یا داداشم که نزدیک 2 سالش بود.

اولین بِچه ای که دیدُم یا آبجی بزرگم بود که4سالُ نیمش بود یا بِرارُم که نِزدیک 2 سالش بود.

--فکرشو بکنین.وقتی دیدمشون گفتم اووه؟(یعنی شما کی هستین؟)ولی اونا جوابم رو ندادن. لپمو کشیدن و گفتن چه زشتی تو!

 فکرش ره بُکُنِن.وقتی دیدُمشان گفتُم اووه؟(یَنی شما کیِن دیگه؟)ولی اونا جوابُم ره نِدادن.لپُم ره کیشیدن گفتن چه زشتی تو!

--یک سال و خورده ای گذشت و2 نفر دیگه به فامیل اضافه شد.اول دختر دایی و 5 ماه بعد دختر خاله.

یه سال و خورده ای گذشت و 2نفر دیگه به فامیل اضاف رفت.اول دختر دایی 5ماه بعد دختر خِله.

--ولی بازم من نفهمیدم اونا چی میگن.!

ولی بازم مو نِمِفهمیدُم اینا چی مِگَن.!

--اولین دوستایی که داشتم یادم میاد خیلی ازم کوچیکتر بودن.یعنی هم سن و سال آبجی کوچیکم که 3سال و نیم ازم کوچیکتره.

اولین دوستایی که داشتُم یادُم مییِه  خیلی اَزَم کوچیکتر بودن.یَنی هم سن و سال آبجی کوچیکم که 3سال و نیم ازمو کوچیکتره.

--فاطمه کوچولو و فاطمهفائزه.البته وقتی ابجیم به دنیا اومد یه دوست داشتم توی همون محل.اسمش فاطمه بود که فکر کنم فاطی صداش می کردن.(خیلی از من سرتر بود)

فاطمه کوچولو و فاطمه فائزه.البته وقتی آبجیم به دنیا آمد یه دوست داشتُم تو هَمو محل.اسمشم فاطمه بود که فکر کنُم فاطی صداش مِکردن.(خیلی از مو سرتر بود)

--بعدش رفتم مدرسه.تا آخر مدرسه دوست هم سن خودم نداشتم،همشون نیمه دوم بودن و بزرگتر از من.

بعدش رفتُم مدرسه.تا آخر مدرسه دوست هم سن خودُم نداشتُم،همشان نیمه دوم بودن و بزرگتر از مو.

--همیشه دوست داشتم یه آبجی دوقلو داشته باشم،یه هم زبون که حرفمو بفهمه.

همیشه دوست داشتُم یه آبجی دوقلو داشته باشُم،یه هم زُبون که حرفُمِه بفَمه.

--توی زندگیم برای اینکه دوستی داشته باشم همیشه گوش بودم تا زبون.

 توی زندگیم بِرِه ایکه دوست داشته باشُم همیشه گوش بودُم تا زبون.

--هیچوقت وقتی حرف میزدم درست به حرفم گوش نمیدادن.برای همین حداقل صدام رو سر خونوادم بلند کردم تا بشنون من رو.

هیچوقت وقتی حرف مِزَدُم درست به حرفُم گوش نِمِدادَن.بِرِه همی حداقل سر خانوادم صدام رِه بلند کردُم تا بشنون مو ره.

--برا همین از کوچیکترم خواهش نمیکنم،به دستور میدم.

بِرِه همی از کوچیکترُم خواهش نُمُکُنُم بهش دستور مُدُم.

 

--میدونین؟هیچ آدمی بد به دنیا نیومده،بعضی وقتا آدما توی چرخ زمونه نمیتونن دووم بیارن.

مِدِنِن؟هیچ آدمی بد به دنیا نیامده بضی وقتا بضی آدما نِمِتِنَن دووم بیارن تو چرخ زمانه.

--شکلشون بد میشه ،زشت میشن، بعضیاهم له و نابود میشن،اسمشون میشه افسرده.

شکلشان بد مِشِه ،زشت مِشَن، بضیا هم له مِشَن و نابود،اسمشان مِشه افسرده.

--بعضیا یه ذره داغون میشن بهشون میگن بد اخلاق.به بعضیا هم میگن خودخواه.

بضیا یه ذره داغون مِشن بهشان مِگن بد اخلاق.به بعضیا هم مِگن خودخواه.

--من بد اخلاق نیستم ولی وقتی ببینم کسی به حرفم توجه نمیکنه،وقتی ببینم بی احترامی میکنن بهم مجبورم بد بشم.

مو بد اخلاق نیستُم ولی وقتی بیبینُم کسی به حرفم توجه نُمُکُنه،وقتی بیبینُم بی احترامی مُکُنَن بهِم مجبورُم بد بُشُم. 

من و عروس..

سلام

من بدم

خیلی بدم

خیلی خیلی بدم

عروسمون خوبه

خانم

گل.

نمیدونم چرا آلرژی دارم بهش؟!

هروقت اسمش میاد یامیینمش حالم یه جور دیگه میشه.

اعصابم میریزه بهم.

دست خودم نیست.

حالم از این اخلاق گندم بهم میخوره.

بعضی موقع ها بی منظور یه چیزی میپرونم بعضی موقعها از دستی.

پسر کفش قرمزی

سلام

توی شهر شما هم مد شده آقا پسرا کفش قرمز میپوشن یا فقط مشهد اینطوریه؟

 

 

 

+برسم میام سر میزنم بهتون الان نمیشه.

به جون هرکی...

سلام

دست دلاورانی که با لهجه نظر دادن درد نکنه.واقعا شجاعت می خواد مثل اینکه.

دیدین بعضی آدما رو وقتی حرف میزنن بین هر کلمشون یا یه (به خدا)یا یه(به قرآن) اضاف میکنن؟

اینا فازشون چیه؟

بهشونم که بگی این کار رو نکن میگن به خدا من اینطوری نمیگم.

تا اونجا که من میدونم قسم دروغ خوردن به خدا و قرآن و ائمه گناه داره.کفاره هم داره.

قسم دروغ به قرآن که تبعات(املاش رو مطمئن نیستم)هم داره.

اونایی که عادت دارن بین هر حرفشون قسم بخورن، بخوان یا نخوان یه دفعه شاید بین دروغشون قسم بخورن که الهی نیفته این اتفاق!

خودم شخصا یه کاری کردم.

به جای قسم به مقدسات ،به جون هرکی طرف مقابل دوسش داره یا خودم دوست دارم قسم میخورم.

چون طولانیه نصفش کردم شده به جون هرکی.

درست یا غلطیش رو نمیدونم ولی از ناخواسته گناه کردن بهتره که.

تازه آدمی که همیشه راست میگه نیازی به قسم خوردن نداره.

تسلیت

سلام

امام زمان عزیز اگه منه بیمعرفت شما رو نشناسم شما منو میشناسید چون بامعرفتین.

پس اگه به شما تسلیت بگم قبول میکنید مگه نه؟برایکه مهربونید.

((شهادت پدر بزرگوارتون رو تسلیت میگم))

با لهجه نظر بِدِن.

سِلام.

مِدِنن الان دیگه تو مشَد مردم خیلی غیلیظ مشدی حرف نِمِزَنن.

مو خودُم همیجوریکه دارُم مینویسُم حرف مِزَنُم.

قبل از ایکه بُرُم مدرسه غلیظ حرف مِزَدِم ولی بعد از مدرسه و بعد از زبون باز کردن تَتَغاریمان دیگه خانوادگی زدِم تو خط تهرانی.به جا ایکه بگه مو مُگُفت مَن.

الان تو فامیل بچه دارِم وقتی مَشَدی حرف مِزَنه مامانش دَواش مُکُنه مِگه درست حرف بزن.

اصلا همی کارا رِه مُکُنَن که لهجه از بین مِره.

باز میام یه پست دیگه مشَدی مِذارُم.همیجوری که خودُم حرف مِزنُم شاید یه کم غلیظ تر.

الآن شما هم با لهجه نظر بِدِن.اگه مِخِن بِدن.

دست شمایم درد نکنه.

 

+وبلاگ دوستان رو گشتم شخصی نبود.دیروز سر زده و وبلاگش رو حذف کرده.

چرا ولی آخه؟