سلام

هفته دیگه شب شبه یلداست یا به قول خودمون شب چله.

ما شاید بریم خونه دایی،پارسال رفته بودیم اونجا.امسالم گفتن بریم اونجا.

شایدم آبجیم بیاد خونمون.

تنهایی حال نمیده.یک سال یادمه خونواده خودمون تنها بودیم خیلی بی مزه بود.

با خونواده دایی حال میده به شرطی که سر دختر دایی همش توی گوشی نباشه.

با دختر خاله خیلی حال میکنم تنها که میاد میگه ول کن کاراتو بشین باهم حرف بزنیم ولی دختر دایی که باشه اونم سرش میره تو گوشی.

نه که دختر داییمو دوست نداشته باشم نه.مگه میشه دوست دوران بچگیتو دوست نداشته باشی.ولی خیلی سرش تو گوشیه.

 نرفتیمم جایی تلویزیون ویژه برنامه زیاد داره.رادیو هفتم که اومده دیگه هیچی!!!!!!!

کاش شبه خوبی باشه.برا همه.