سلام.

امروز،يه مستند

گذاشته بود در مورد يکي از شهداي تهران که اون اتوبوسه زير گرفته بود.

مامانه پسره ميگفت دلش ميخواسته بره سوريه اما نذاشتن.براي همين رفته سربازي و اون اتفاق افتاده.

مامانم ميگه وقتي خدا بخواد يکي رو ببره حتي اگه لب مرزم نباشه خدمتش ميبرتش.

خوش به حالش لياقت داشته.

 

 

#نميدونم از ظهر کي داره درموردم غيبت ميکنه گوشم تير ميکشه.