!!؟!!
سلام.
امروز،يه مستند
گذاشته بود در مورد يکي از شهداي تهران که اون اتوبوسه زير گرفته بود.
مامانه پسره ميگفت دلش ميخواسته بره سوريه اما نذاشتن.براي همين رفته سربازي و اون اتفاق افتاده.
مامانم ميگه وقتي خدا بخواد يکي رو ببره حتي اگه لب مرزم نباشه خدمتش ميبرتش.
خوش به حالش لياقت داشته.
#نميدونم از ظهر کي داره درموردم غيبت ميکنه گوشم تير ميکشه.
+ نوشته شده در جمعه یکم تیر ۱۳۹۷ ساعت 23:26 توسط مادر بزرگ
|