سلام... کي باورش ميشه امشب اول محرمه؟؟؟ خيابوناي اطراف حرم پره پرچم عزاست... يادمه پارسال تا خود بعد از ظهر آبجيا آهنگ گذاشته بودن.ولي الان فلش توي آرايشگاه جا مونده. ... هئي روزگار... آيا امسال محرم را درک خواهم کرد؟؟؟... برام دعا کنيد... ما که معلوم نيست از شب چندم بريم هيئت... التماس دعاي ويژه براي عاقبت بخيري...