باگوشی
سلام.
امروز رفتمخونه مامانم، زهرا گفت گوشی من مال تو، من گوشی آقاجان رو میگیرم.
گفتم باشه ولی امانت میگیرم تا گوشی خریدنم رو.
این شد که فعلا یه چیزی دستم هست خدا رو شکر
+ نوشته شده در شنبه چهاردهم آبان ۱۴۰۱ ساعت 23:36 توسط مادر بزرگ
|