بی گوشی
سلام.
گوشیم دیگه واقعا کار نمیکنه. شاید فقط درحد تماس جواب دادن باشه.
شیطان رجیم پلید میگه ایتات رو تو گوشی بچه مردم ثبت کن.
و تلت رو.
و اینستات رو.
بلاخره باید از مسائل آگاه بشم و از دوستام یه چیزایی بپرسم.
تاااااا زمانی که گوشی بخرم که عمرا به این زودیا باشه.
براکه فعلا اگه پول دست بچه مردم بیاد یه کار واجب تر داره. از گوشی واجب تر.
منم از ردمی کمتر نمیخوام.
و دست دومم نمیخوام.
یه بار زخم خوردم از دست دوم بسه.
+ نوشته شده در جمعه سیزدهم آبان ۱۴۰۱ ساعت 22:44 توسط مادر بزرگ
|