درهم و برهم
سلام دوباره.
اين عصر جديد آريا خيلي حالش خوب بود.
پسران خورشيدم خيلي باحال بودن...
خخخخ حيايي هم که جواد رو نشناخت چه حالش گرفته شد.
...به پسران خورشيد راي بدين ستاره هف
هشتاد ستاره صدو چلوچار مربع.
±فيلمايي که نويسندش سعيد نعمت الله باشه قشنگه.برادرجان رو فقط براي همين ميبينم وگرنه که به خاطر تفتي هم که بود نميديدم.
×آخه چرا همه بازيگرا اومدن مجري شدن؟؟مگه قحطي مجري داريم؟؟
اصلا مجيد شهرياري خوب کرد نذاشت بنيامين بياد مجري بشه.
#يه کشفي کردم.
..ميدونيد چرا ديگه احسان ماه عسل نداره و عصر جديد ساخته؟؟
من کشف کردم ولي شما اول حدس بزنيد.
*ديگه،ديگه،ديگه ديگه....آها !پسرخاله يه برگه سوال داشت که خودش جواب داده بود خيلي خنده دار بود حيف بردش وگرنه مينوشتم خنده داراش رو اينجا.
÷÷کتاب يادت باشد رو نخوندم.يعني همون اولاش رو فقط خوندم.نميگم کتاب بديه ،نه خيلي هم خوب و عاشقانست...من تصميم گرفتم کتاباي عاشقانه نخونم .
چون تجربش نکردم و فکر ميکنم وجود نداره.
+ نوشته شده در دوشنبه سی ام اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت 1:23 توسط مادر بزرگ
|