سلام. شنيدين ميگن حيوونا و کلا موجودات غير انسان فقط غريزه دارن؟؟ ...به نظر من اوناهم همه چيز رو ميفهمن. شايدم تا يه زماني ميفهميدن و بعد يه زماني درکشون تموم شده. مثلا زمان حضرت سليمان.همه حيوونا درک داشتن حتي مورچه کوچولو ريزه ميزه. زمان امام رضا آهوئه درک داشته که برگشته. ...يعني الانم درک دارن؟؟ احتمالا احساسات دارن. ...توي بعضي کليپا بوده که حيوونا بهم کمک کردن. ...سگ يه حييوونيه که حرف آدم رو ميفهمه.... چرا به حيوونا ميگن نفهم. ±اشتباه نکنيد مدافع حقوق حيوونا نيستم. ...