سلام.

از ماه دیگه که نه، از آخر فروردین قراره برادر وای فای بی وای فای کنه.

یعنی اومدن من خییییییییییییییییییلی کم میشه

یعنی افسردگی هرساله نزدیک تولدم چند برابر میشه

من هرسال بحران چهل سالگی رو حس میکنم روز تولدم.

آرررررره.

هیچ سالی بهم خوش نمیگذره.

خوش نگذشتنم داره.

کی از اینکه یکسال بزرگتر شده خوشش میاد؟

من اخلاق و رفتارم یه سال کوچیکتر میشه.مثل بنجامین(فکر کنم)

فکر کنم امسال یه بچه 6-7 ساله بشم.

+دیشب دایی دعوت کرده بود بریم خونشون پسر دایی قبل از رفتن به خدمت عمش رو ببینه.

حرصی بود که من و ته تغاری خوردیم از دیر حاضر شدن بقیه و بی خیالیشون.

آخرشم دیر رسیدیم،ولی بلاخره عمه و پسر عمش رو دید و رفت.

از اول فروردین تا الان این سومین جایی بود که رفتیم.

ای بابا....سر صبحی چه همه نق زدما!!!!!!!!!!!!!!!