نق نقای من
سلام.
از ماه دیگه که نه، از آخر فروردین قراره برادر وای فای بی وای فای کنه.![]()
یعنی اومدن من خییییییییییییییییییلی کم میشه![]()
یعنی افسردگی هرساله نزدیک تولدم چند برابر میشه![]()
من هرسال بحران چهل سالگی رو حس میکنم روز تولدم.
آرررررره.
هیچ سالی بهم خوش نمیگذره.
خوش نگذشتنم داره.
کی از اینکه یکسال بزرگتر شده خوشش میاد؟
من اخلاق و رفتارم یه سال کوچیکتر میشه.مثل بنجامین(فکر کنم)
فکر کنم امسال یه بچه 6-7 ساله بشم.
+دیشب دایی دعوت کرده بود بریم خونشون پسر دایی قبل از رفتن به خدمت عمش رو ببینه.
حرصی بود که من و ته تغاری خوردیم از دیر حاضر شدن بقیه و بی خیالیشون.
آخرشم دیر رسیدیم،ولی بلاخره عمه و پسر عمش رو دید و رفت.
از اول فروردین تا الان این سومین جایی بود که رفتیم.
ای بابا....سر صبحی چه همه نق زدما!!!!!!!!!!!!!!!
+ نوشته شده در سه شنبه ششم فروردین ۱۳۹۸ ساعت 11:39 توسط مادر بزرگ
|