۶سين.
سلام.
سفره هفت سينمون ۶تا سين داشت.
يه سنگم ته تغاري روش نوشت سال نو مبارک و گذاشت توش.
..ميگم سنگ بذار به نيت اينکه توي سال جديد سرمون به سنگ بخوره آدم شيم.
...من که خيلي بد شدم.
نمازام همه دو سه ساعت بعد از اذون،قرآن اگه بخونم سرسرکي و بي توجه.
بد دهن،لجبازتر،اصلا ارتباطم با خدا خييييييلي ضعيف شده.
دعاهام هم سرسرکي و بي توجهه.
گاهي خجالت ميکشم چيزي بخوام ازش گاهي طلبکارانه حرف ميزنم باهاش.
خير سرم که....
هرچي هستم ازون به درد نخوراشم.
+إن شاءالله سر هممون به سنگ بخوره.
±:|
+ نوشته شده در جمعه دوم فروردین ۱۳۹۸ ساعت 10:37 توسط مادر بزرگ
|