پسر
سلام.
امشب استنداپ ابوطالب رو نديدم.
ولي فهميدم درمورد خاستگاريه.نميدونم اين پسرا اگه خاستگاري و سربازي نميرفتن درمورد چي حرف ميزدن.
اصلا خيلي دوست دارم بدونم چي ميگن بهم.
پيرمردا که فقط درمورد اقتصاد و سياست حرف ميزنن که اعصاب آدم رو با منطقاي مزخرفشون داغون ميکنن.
توي فاميلمونم پسر زياد نداريم.فاميل درجه يک توي هر خونواده يک يا دوتا پسر بيشتر نيست.
حتي درجه دو هم مثل دختر خاله و دختر دايي از دوتا پسر بيشتر ندارن.
دخترا حرف زياد برا گفتن دارن.درمورد لباس و آشپزي و تربيت بچه و شوهر و....اوووهه.کم بيارنم درمورد بقيه حرف ميزنن.البته بحثاي علمي پزشکي مذهبي هم انجام ميدن.
اينم بگم مرداي خاله زنکم ديدم که ميشينن غيبت همه رو ميکنن به علاوه بستن کلي بدوبيراه به پشتشون،که از اينجور آدما مخصوصا مرد خوشم نمياد.
#مهديه اون قضيه رو فرداشب ميزارم،يادم نرفته،منصرفم نشدم.
+ نوشته شده در شنبه سیزدهم مرداد ۱۳۹۷ ساعت 1:11 توسط مادر بزرگ
|