سوال
سلام.
يه سوال:
شما چرا وبلاگ گردي ميکنيد؟وبلاگ زدين؟الان که چيزاي بهتر از وبلاگ(از ديد بعضيا
)هست.
همين ديگه.خودم جواب اين سوال رو دادم.
+ نوشته شده در یکشنبه هفتم مرداد ۱۳۹۷ ساعت 0:28 توسط مادر بزرگ
|