سلام. يه سوال: شما چرا وبلاگ گردي ميکنيد؟وبلاگ زدين؟الان که چيزاي بهتر از وبلاگ(از ديد بعضيا )هست. همين ديگه.خودم جواب اين سوال رو دادم.