سلام. خندوانه امشب خيلي بامزه نبود. توي استندآپ امشب به اجراي محمدجواد خنديديم زياد. به اجراي آيت دقيق شديم.بازيگر خوبيه. اشکان اينش خوبه که خوبياي طرف رو ميگه و توصيه هاشم خوبه. طفلک بچه هاي گروه آييش و خوش به حال بچه هاي گروه خطيبي.. آره ديگه فعلا همين.