خندوانه امشب...
سلام.
خندوانه امشب خيلي بامزه نبود.
توي استندآپ امشب به اجراي محمدجواد خنديديم زياد.
به اجراي آيت دقيق شديم.بازيگر خوبيه.
اشکان اينش خوبه که خوبياي طرف رو ميگه و توصيه هاشم خوبه.
طفلک بچه هاي گروه آييش و خوش به حال بچه هاي گروه خطيبي..
آره ديگه فعلا همين.
+ نوشته شده در پنجشنبه چهارم مرداد ۱۳۹۷ ساعت 1:27 توسط مادر بزرگ
|