انارسرخ
:)
سلام. ديروز توي خيابون چند تا آدم ديدم که سيگار ميکشيدن. با خودم ميگم زمستون ميکشن گرم بشن تابستون ديگه چرا ميکشن؟؟ :)
+
نوشته شده در سه شنبه دوم مرداد ۱۳۹۷ ساعت 14:33 توسط مادر بزرگ |
اینجا قراره حرفای دلم نوشته بشه دلتنگیها شاید خوشحالیا
اما این به معنای این نیست که میخوام تمام زندگی خصوصیم رو بنویسم.برای همین اسم نخواهم داشت.
داداشای کوچولو,بزرگ,عموها نظر میذارین خوشحالم میکنید ولی قول نمیدم بیام وبتون نظر بدم
آبجیای گل اگه نظر بدین حتما جبران میکنم رو حرفمم هستم
کسانی که نمیخوان باشن لطفا نگن لینکم کن
خانه
پروفایل مدیر وبلاگ
آرشیو وبلاگ
عناوین نوشته ها
پیوندهای روزانه
فال حافظ
تعبیر خواب
آرشیو پیوندهای روزانه
نوشتههای پیشین
مرداد ۱۴۰۴
فروردین ۱۴۰۴
اردیبهشت ۱۴۰۳
آبان ۱۴۰۲
اسفند ۱۴۰۱
دی ۱۴۰۱
آذر ۱۴۰۱
آبان ۱۴۰۱
مهر ۱۴۰۱
شهریور ۱۴۰۱
آذر ۱۳۹۸
آبان ۱۳۹۸
مهر ۱۳۹۸
شهریور ۱۳۹۸
مرداد ۱۳۹۸
تیر ۱۳۹۸
خرداد ۱۳۹۸
اردیبهشت ۱۳۹۸
فروردین ۱۳۹۸
اسفند ۱۳۹۷
بهمن ۱۳۹۷
دی ۱۳۹۷
آذر ۱۳۹۷
آبان ۱۳۹۷
مهر ۱۳۹۷
شهریور ۱۳۹۷
مرداد ۱۳۹۷
تیر ۱۳۹۷
خرداد ۱۳۹۷
اردیبهشت ۱۳۹۷
فروردین ۱۳۹۷
اسفند ۱۳۹۶
بهمن ۱۳۹۶
دی ۱۳۹۶
آذر ۱۳۹۶
آبان ۱۳۹۶
آرشيو
پیوندها
فاطمه نسرين...درباره من
لبخند...احساسات دختر شاد
سپيده
ته تغاري
فاطمه جونم
حنانه..روياپرداز
زندگي معکوس...نفس
دخترمهر
پرنسس(دختر دايي)
پاها
درباره من
یا مهدی ادرکنی
چرتوپرتای یه دختر
ღ♥ خطـــــــ✘ـــــــ خطــــ✘ـی ♥ღ
❤... یاسی ...❤
مینا
بیتا...دلتنگ بهار...
دیوی.نامه های زیبای دست نویس.
رایحه ی خوش.شمیم.
بالایی کریمه
لیلیان
(هم انديشان)لبخندخدا
خیال نقره ای
خاطرات ریحون
همه چی هست
فائزه جون
کنکوري٩٨اسما جون
روانشناسي رنگها(برادر محمد مبين)
حبيب نوه ام.
عشق آبي.يخمک.
پرواز
ثمين
آبجي کوچيکه
BLOGFA.COM