تقليد
سلام.
يکي از چيزاي ديگه هم که ازش بدم مياد تقليد کردنه.
نميدونم چرا بدم مياد اداي يه نفر رو در بيارم.مثل يه نفر ديگه باشم.
الگو ندارم اصلا.
يا تيکه کلام يه نفر ديگه رو دوست ندارم بدزدم.
فکر کنيد يه زماني استاد توي برنامش با پشت دست ميکوبيد تو دهن شاگرداش. هرکاري کردم تقليد کنم ازش نتونستم.
تواناييش رو شايد چون ندارم بدم اومده از اين کار.
+ نوشته شده در چهارشنبه سی ام خرداد ۱۳۹۷ ساعت 18:52 توسط مادر بزرگ
|