تلويزيون
سلام.
ديشب داشتم سر دلبران رو ميديدم ،متوجه شدم کاوه پسر بهمن چقدر شبيه يه نفره.
خاطرات کودکي زنده شد برام.البته نوجواني.
اين پسره که،توي ماه عسل آورده بودنم تقريبا مثل يکي از کارورزايي بود که باهم توي يه مهد بوديم.
ديشب آبجي کوچيکه نذاشت سر سفره خدا رو تا آخر ببينم.نفهميدم تهش چي شد.
+ نوشته شده در یکشنبه بیستم خرداد ۱۳۹۷ ساعت 5:9 توسط مادر بزرگ
|