يلام قراره کرايه اتوبوس مشهد گرون بشه.من موندم اينا که يکسره ميگن از وسايل نقليه عمومي استفاده کنيد چرا کرايه ها رو بالا ميبرن؟؟!!! -امروز ظرف استيلاي جهيزيه مامانم رو بيرون آوردم چيني ها رو جمع کردم.يه کم به سبک قديم زندگي کنيم.