برنامه ريزي
سلام
دوست دارم براي استفاده از نت زمانبندي کنم.
معتاد شدم.
نبايد بي جنبه بازي از خودم نشون بدم.
اگه خدا کمک کنه تا يک ماه فقط ساعت ١١قبل از ظهر و ساعت١٢شب ميام نت. بعدش احتمال داره دو باره برگردم پيش هم انديشان.شايد...
+ نوشته شده در شنبه هجدهم فروردین ۱۳۹۷ ساعت 0:30 توسط مادر بزرگ
|