بهشت
سلام
ديروز فهميدم چقدر بد سفرم(توي بهشت رضا)
مخصوصا وقتي خوابم بياد و خسته باشم.
و فهميدم چقدر مامانيم.دوست ندارم زياد ازش دور باشم.
توي بهشت رضا حال ميده تنهايي فقط جاي دوستام برم.جاي ديگه ترسناکه.
سنگ قبرش کثيف بود اين ننه بزرگ عجله داشت نتونستم بشورم.
+ نوشته شده در یکشنبه دوازدهم فروردین ۱۳۹۷ ساعت 6:21 توسط مادر بزرگ
|