اعتصاب غذا
سلااااااام
همه اعتصاب غذا خوردن میکنن به خواستشون میرسن من اعتصاب غذا درست کردن. دیشب اعتصاب کردم ببرنم بهشت رضا.
موفق شدم.البته ساعت 6به بعد نخوابیدم.مامانم تنهایی فرار نکنه.
- شب عروسی تخریب شدم.مگه من زشتم؟؟؟
-امروز برای اولین بار توی اتوبوس خوابم برد.
امروز برای اولین بار رفتم پیش شهدای گمنام.
امروز پس از سالها برای اولین بار پسره دایی بزرگه رو دیدم.بزرگ شده خیلی.لباس گل گلی داشت
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و چهارم اسفند ۱۳۹۶ ساعت 22:34 توسط مادر بزرگ
|