سلام

فراموشی درون من به حدی پیشرفت کرده که وقتی میخوایم بریم جایی گوشی مامانم رو که دیدم برمیدارمش می‌گذارم توی کیفم.

میایم بیرون مامانم میگه گوشی من رو برداشتین همه به اضافه من میگیم نه ما بر نداشتیم.بعد مامانم میره زنگ میزنه یادم میاد من برداشتمش.

خیلی هم اتفاق افتاده.

 

-حنا بندون به خوبی و خوشی تموم شد خدارو شکر.

انشاالله عروسی هم به خیر بگذره.به همه خوش بگذره.