سلام

دیوونم تا این موقع شب بیدارم.همه خوابن.

داشتم سریال پاستا رو میدیدم.جالب. .البتهاولاش جالب تر بود.

دوباره دارم سرما میخورم.دوتا جوش در اومده روی صورتم یکی توی ابروم.یکی کنار بینیم.

فردا شب حنا بندونه.

دو روزه مامانم میگه بعد نماز صبح کسی حق نداره بخوابه.

شب بخیر.با اینکه بعداز ظهر نیم ساعت خوابیدم ولی خیلی خستم.