سلام

دلم برای قلم دست گرفتن و کشیدنش روی برگه کاغذ تنگ شده.

دلم برای ورق زدن یه کتاب خوب . با اشتیاق خوندنش تنگ شده.

دلم برای نشستن زیر بارون شدید و حرف زدن و گریه کردن پیش خدا تنگ شده.

دلم تنگه،خیلی تنگ.

دلم گرفته،نه از شخص خاصی...دلم گرفته،ولی نمیدونم از کی...شاید از خودم.

خستم.

دوست دارم دل تنگیهام رو برطرف کنم.بدون اینکه کسی بهم گیر بده.

بدون استرس.

حال دلم خوب نیست...