سلام

چه بادی داره میاد.صدای هو هوی بادم قشنگه.

دیروز دوستم زنگ زده بود.اینقده خوشحال شدم که...هیچی خوشحال شدم.

دوست خوب شارژره.ازت خبر بگیره(مخصوصا وقتی فکر کنی کسی یادت نیست)شارژ میشی. 

آخرین بار 5دی بهش پیام تبریک فرستادم اونم فرداش جواب داد که تولدش9 دیه.

دیگه نه زنگ زده بودم(که از زنگ زدن خوشمم نمیاد)نه پیام داده بودم.

دیروز با شماره ناشناس زنگ زده بوده مامانم خونه نبود گفته انار جون هست.

شب پیام دادم زنگ زد فهمیدم دوستمه خیلی خوشحال شدم.

رفته سر خونه زندگی خودش.گفت یه روز برم پیشش.اگه خدا بخواد میرم.

ولی دست خالی زشته .پولم ندارم.استیکر نمدی رویخچالی درست کنم خوبه آیا؟

 

+نمیدونم چرا دلشوره دارم.از اون دلشوره شیرینایی که قیصر میگه.