...
سلام
توی تلویزیون داشت مستند ورود امام رو نشون میداد.
الآن که10 دقیقه به11 هست هم داره نشون میده.
با خودم میگم مردم 39 سال پیش این موقع چه حس و حال خوبی داشتن.
اون دوتا پسربچه ای که رفتن کنار امام قرآن خوندن چه حاله با حالی داشتن.
توی رمان مسیح کردستان زندگینامه شهید بروجردی یه ذره از اون حال خوب
رو احساس کردم.
شهید بروجردی یکی از همون آدمایی بودن که برای ورود امام برنامه ریزی کرده
بودن.
خوش به حال مردم اون زمان.حال و هواشون رو دوست داشتم.
خوش به حال ما هم هست که آقای خامنه ای رو داریم.
خدا نگهشون داره برامون
+قالب وبلاگم دلمو زده تقریبا یه هفته پیش دنبال قالب می گشتم.
شاید عوضش کردم
+ نوشته شده در پنجشنبه دوازدهم بهمن ۱۳۹۶ ساعت 10:57 توسط مادر بزرگ
|