فانتزی
سلام.
یکی از فانتزیام اینه که پشت صحنه پیام بازرگانیا رو ببینم.
سایبان تموم شد.با پایان باز.دوست ندارم پایان باز رو.
نصف کمتره فیلمه صحنه آهسته بود.
+ نوشته شده در پنجشنبه پنجم بهمن ۱۳۹۶ ساعت 11:15 توسط مادر بزرگ
|