سلام.

یکی از فانتزیام اینه که پشت صحنه پیام بازرگانیا رو ببینم.

 

 

سایبان تموم شد.با پایان باز.دوست ندارم پایان باز رو.

نصف کمتره فیلمه صحنه آهسته بود.