سوال
سلام
اومدم فقط یه سوال بپرسم و برم.
کی میدونه موسی تقی و ناسوس چی هستن؟
هرکی درست بگه بهش میگم آفرین .
یه روز بعد نوشت:
بچه که بودم نزدیک 4-5سالگیم،یه روز بابام یه پرنده گرفته بود دستش رفتم کنارش
نشستم گفتم این چیه گفت موسی تقی.
پیش دبستانی توی کتاب ادبیات یه درس شعریه به اسم (گویی بط سفید جامه به
صابون زده) توی بیت اول قمری سنجاب پوش داشت.خانوممون گفت قمری همون
موسی کو تقیه.اونموقع من فهمیدم قمری چیه.توی اینترنتم زدم دیدم آره همونه.
رنگای زیادی داشت اما هیچکدوم رنگ خوشگل موسی کو تقی های ما نبود.اصلا
من عاشق این پرنده ام.
ناسوسم که از وقتی به دنیا اومدم ناسوس بوده.تازه فهمیدم مختص مشهدیاست
بقیه یه چیز دیگه میگن.
+ نوشته شده در یکشنبه یکم بهمن ۱۳۹۶ ساعت 14:47 توسط مادر بزرگ
|