سلام

دوست داشتم وقتی میام خبرای خوب بدم.ولی نشده کارم هنوز.

تازگیا خیلی عصبی شدم.سر همه نق میزنم.

بابا،مامان،عروس،همه.

همه چیز اعصابم رو خورد میکنه.

یکی از علتاش همین منتظر بودنه.

میبینم کارم راه نیفتاده به تمام کارکناش هرچی از دهنم بیرون بیاد میگم.

خیلی اعصاب خورد کن شدم.دیشب صدای ته تغاریمونم در اومد.

حالم از خودم بهم میخوره.

هیچ نصیحتیم روم تاثیر نمیذاره.